Notícies de Tiana

Des de la CUP Tiana volem denunciar obertament l’apartheid sobre el poble palestí i la massacre de les últimes hores a la Franja de Gaza.

Fa uns mesos se'ns va presentar un projecte que, de la mà de "let's women" entrava a les escoles públiques de Tiana. Des de la CUP estem totalment en contra de fer entrar l'empresa privada als nostres cehtres. L'educació és i ha de ser un bé comú gestionat per l'administració, sense cap finalitat lucrativa ni manipulada.

Hem decidit abordar el sexisme a les festes majors com una problemàtica que impedeix el lliure gaudi i convivència de totes. Hem volgut desenvolupar un protocol d’actuació per incidir en una de les moltes formes de violència masclista: les agressions sexistes i l’assetjament.

Les agressions sexistes són formes d’opressió patriarcal que apareixen constantment en la nostra quotidianitat i en els nostres espais. Sovint s’emparen en els múltiples paraigües que tenen a veure amb les inèrcies socials com el bon-rotllisme, el context festiu o les drogues.

Pàgines