Comunicat sobre el futur de la CUP Tiana

En aquest comunicat volem fer-vos saber com encarem els propers quatre anys a Tiana.

Volem agrair-vos la vostra confiança i l’anhel de lluita ens heu transmès amb les vostres col·laboracions i també amb els vostres vots. Si bé no hem arribat al mínim necessari per entrar al consistori, estem convençudes que la tasca que hem fet ha estat imprescindible, tant pel municipi com a nivell personal de totes les persones que formem part de l’assemblea.

Aquests anys, i també els anteriors des de fora del consistori, ens han servit per carregar-nos de raons i formacions. L’experiència, però també les ganes dels nous membres que han arribat a l’assemblea, són un bagatge inestimable per portar a terme les nostres lluites al poble i arreu dels Països Catalans: vertebrant-los com a espais participatius, transparents, feministes, combatius i anticapitalistes. Aquests són els pilars de les nostres intencions i accions: encarar el futur com un eix de transformació.

Per això, la nostra lluita es continuarà centrant en els objectius centrals del programa: remunicipalitzar l’aigua, impulsar la creació d’un ateneu popular i frenar l’especulació immobiliària que ha viscut el poble, també durant aquest últim mandat.

Cal remarcar que ho farem de manera poc convencional, des del carrer. I és que aquestes són les nostres bases: el carrer i les persones que hi fan vida. Farem poble des del poble i amb el poble.

A Tiana, el 6 de juny de 2019.

CUP Tiana