Tiana construeix la primera cooperativa municipal

La CUP de Tiana demana un canvi de xip cap a un model econòmic més just i solidari. La resposta de l'equip de Govern és l'encàrrec a la CUP de crear una cooperativa municipal.

Des de la CUP apostem per aquest model d'economia perquè és una eina d’arrelament al territori que, alhora, genera la màxima implicació en el desenvolupament econòmic i social de totes les persones.

El mitjà per assolir aquests reptes són les cooperatives. Quan parlem de cooperatives, parlem d'empreses democràtiques que promouen l’ocupació estable i de qualitat així com la responsabilitat social. Parlem d'empreses sostenibles, basades en principis i propietat dels seus integrants, que la gestionen pel benefici mutu dels seus membres, de les persones usuàries i del seu entorn.

Per tant, és justament perquè creiem que aquest model econòmic i social és possible, que hem lluitat perquè l'Ajuntament ampliés els seus recursos a fi i efecte de donar-lo a conèixer a tot el conjunt de la població.

Així doncs, et volem donar a conèixer aquest nou projecte que està naixent i que el nostre Regidor Àlex Rosa conjuntament amb Alcaldia i especialment amb tècnics de la casa ja han engegat. Volem fer-ho amb tu, així que estàs convidada a donar-li la forma que més s'adapti per a Tiana.

L'eina està creada, el motor són les persones. Ens ajudes a desenvulupar un poble socialment just i productor d'una economia sostenible? Tiana som totes.

Tiana tindrà una cooperativa de treball; social, justa i solidària. Serà gràcies a la CUP i amb la col·laboració de l'equip de govern i l'equip tècnic de l'Ajuntament.